loading...
همه چی اینجا درهمه
admin بازدید : 435 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟

رفتن خورشید در دی ماه ، رفتن خورشید

خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که طبق یک سری محاسبات خورشید به مدت 45 روز ازآسمان ایران خداحافظی خواهد کرد. واقعیت رفتن خورشید در دی ماه چیست؟

تاریخ انتشار : 24 آذر 1394

بازدید : 140 نفر

واقعیت شایعه رفتن خورشید و خداحافظی خورشید از آسمان ایران

رفت خورشید در دی ماه از آسمان ایران با انتشار خبرهایی در شبکات اجتماعی آغاز شد و قوت گرفت . اما به واقع خداحافظی 45 روزه خورشید از آسمان ایران واقعیت دارد؟

بتازگی مطلبی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ادعا می کند 30 آذرماه موج سرمای عظیمی به مدت یک ماه وارد کشور می شود و دمای هوا در این مدت به منفی 45 می رسد، همچنین خورشید در این مدت ازآسمان پنهان خواهد شد.

به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه های اجتماعی، مهم ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه های اجتماعی نقل می شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می کند. 

شایعه رفتن خورشید از آسمان ایران در دی ماه

بتازگی مطلبی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که ادعا می کند 30 آذر موج سرمای عظیمی به مدت یک ماه وارد کشور می شود که دمای هوا در این مدت به منفی 45 می رسد، همچنین خورشید در این مدت از آسمانپنهان خواهد شد.

متن مطلب فوق بدین شرح است:

«بنابر اعلام سازمان هواشناسی جهانی اثرات پدیده ال نینو در تاریخ 30 آذر به منطقه خاورمیانه خواهد رسید. مطابق داده های دریافتی ماهواره های هواشناسی و پایگاه های مستقر در آمریکای شمالی و مرکز دریای آرام و اقیانوس اطلس و هزاران پایگاه دیگر در کشورهای مختلف این سازمان وقوع پدیده ال نینو را بی سابقه خوانده و به تمامی نیروهای امدادی از جمله صلیب سرخ اعلام آماده باش کرد.

هم اکنون بسیاری از کشورها از جمله بحرین امارات، ترکیه، انگلستان، مجارستان و قبرس در حال آماده باش و دستور به ذخیره انرژی از جمله گاز مایع داده اند. باتوجه به نادیده گرفتن این پدیده توسط مقامات ایران و بروز حوادثی چون طوفان تهران که حتی پیش بینی هم نشده بود باید مردم به طور خودجوش اقدام به جمع آوری مواد اولیه و ضروری شامل آب و نفت و آذوقه کافی و همچنین کمک های اولیه و لباس کافی نمایند.

طبق گزارش ها این پدیده در 30 آذر امسال وارد کشورمان شده و موج سرمای عظیمی به طول حدوداً یک ماه و دمای 45- حتی در گرم سیرترین نقطه کشور ثبت خواهد شد.

لازم به ذکر است این موج سرما همراه با توده هوای بارشی نیز می باشد که با توجه به همراه داشتن ابرهای تراز میانی جو تا پایان پدیده یعنی تا یک ماه خورشید در آسمان پنهان خواهد شد. لازم است مردم عزیز اقدامات لازم را به عمل آورند».

 

 

*دمای هوا در زمستان امسال تا 1/5 درجه بیش از نرمال پیش بینی شده است

مطلب فوق صحت ندارد، چرا که بنابر گزارش سازمان هواشناسی کشور برای زمستان امسال بارش نرمال با گرایش جزئی به کمتر از نرمال است و دمای هوا بویژه در نیمه دوم زمستان تا 1/5 درجه بیش از نرمال پیش بینی شده است.

ضمن اینکه بنا به گفته داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی پدیده النینو تأثیری کم رنگ در بارش های زمستان امسال دارد و بارش های ایران حاصل نوسان اطلس شمالی است.

رئیس سازمان هواشناسی گفت که: «نمی توان اعلام کرد که پدیده النینو امسال موجب بارش های شدید در کشور می شود اما به هرحال تأثیراتی هم دارد».

 

*واکنش سازمان هواشناسی کشور به پیش بینی پاییز و زمستانی سرد در سال جاری

 چندی پیش نیز سازمان هواشناسی کشور در واکنش به وقوع پدیده ال نینو و پیش بینی پاییز و زمستانی سرد در سال جاری توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه می خوانید:

دورپیوند ال نینو-لانینا یا انسو، پدیده ای بزرگ مقیاس است که روی مناطق حاره ای اقیانوس آرام شکل می گیرد و دوره برگشت آن ازسه تا هفت سال است و دارای سه مرحله: ال نینو، خنثی و لانینا است.

ال نینوی امسال با توجه به حالت شکل گیری آن به ال نینوی کلرادو موسوم است و با توجه به افزایش سه درجه ای دمای آب در مناطق مرکزی تا سواحل کشور پرو، در بخش حاره ای اقیانوس آرام می توان گفت که در 50 سال گذشته کم سابقه است. داده های تاریخی مربوط به شاخص ال نینو-لانینا از 250 سال گذشته تاکنون در دسترس است.

موضوع مهم در رابطه با پدیده های دور پیوند، طولانی بودن بسامد آن ها است که از حدود دو ماه (MJO) تا هفت سال (ENSO) است.

شایان توجه است که مهم ترین دور پیوندها مانند NAO, AO, MEI, MJO و همچنین مانسون هندوستان اثر مستقیم روی ایران دارند ولی ال نینو اثر غیر مستقیم داشته و تنها با تاثیر روی سایر دورپیوندها، مقدار و توزیع زمانی و مکانی بارش و دما را متاثر می سازد.

اثر مستقیم آنسو در مناطق حاره ای و استوایی، قوی و آشکار است و با افزایش فاصله به سمت شمال یا جنوب از شدت اثرگذاری آن کاسته می شود.

مرکز ملی اقلیم شناسی سازمان هواشناسی کشور از سه ماه گذشته در پیش بینی ماهیانه و فصلی خود که همواره در هفته دوم هر ماه صادر می شود به رخداد ال نینوی قوی امسال اشاره کرده و با توجه به اثر آن بر شرایط جوی، پیش بینی فصلی، بارش و دما طی پائیز و زمستان را در سطح کشور با متن و نقشه ارائه کرده است، این پیش بینی ها بی درنگ در سایت سازمان بارگذاری می شوند.

مطابق پیش بینی فصلی این مرکز، برای پاییز امسال با توجه به اثر ال نینو، بارش با آغازی زودتر از فصل و با گرایش به نرمال یا بیش از نرمال پیش بینی شده است. همچنین میانگین حدود یک درجه بیش از نرمال 50 ساله برآورد شده است که با توجه به روند افزایش چند دهه اخیر، انحراف چندانی از دمای فصل ندارد.

موضوع مهم در این رابطه بیان میانگین در یک دوره یک تا سه ماهه است و باید توجه داشت که نوسانات دما و بارش می تواند قابل توجه باشد که ویژگی عادی شرایط جوی است و معمولاً دوره تناوبی حدود یک هفته دارد.

برای زمستان امسال نیز انتظار می رود که بارش نرمال با گرایش جزئی به کمتر از نرمال باشد و دمای هوا بویژه در نیمه دوم زمستان تا 1/5 درجه بیش از نرمال پیش بینی شده است.

بررسی شاخص دور پیوند ال نینو و لانینا نشان می دهد که سرمای شدید زمستان 1386 با لانینا همراه بوده است که طی آن دمای هوای تهران برای حدود 10 روز همواره زیر صفر بود و کمینه دما نیز طی یک ماه زیر صفر باقی ماند و کمترین آن به منفی 11 درجه سانتی گراد رسید. طی این دوره کم ترین دما در اردبیل، همدان، شهرکرد، مشهد، فرودگاه امام، بیرجند و رشت به ترتیب به 32، 31، 21، 20 ، 12 درجه زیر صفر ثبت شد و حتی در اهواز به صفر رسید.

همچنین سرمای سال 1386 با بارش برف در سطح کشور همراه بود و در خراسان رضوی درختان انار 50 ساله را خشکاند. شایان توجه است که کمینه مطلق دمای تهران طی 65 سال گذشته در 18 دی 1347 به میزان 15- درجه ثبت شده است.

از دوره های بسیار سرد دیگر می توان به زمستان سال های 1341، 1347، 1361، 1351 و 1376 اشاره کرد که چهار مورد آن ها با لانینا و دو مورد با حالت خنثی همراه بوده اند.

رخداد دوره ای با سرما یا گرمای شدید و گسترده در سطح کشور را سازمان هواشناسی کشور با دقت خوب تا دو هفته قبل از رخداد پیش بینی می کند. بدیهی است که متولیان مدیریت بحران کشور با توانایی و کارایی موجود به سادگی آن را به فاصله چند روز مدیریت می کنند و هماهنگی بین سازمان هواشناسی و وزارت کشور در مدیریت مخاطرات جوی سابقه چند ده ساله دارد.

شایان توجه است که در سرمای سخت مربوط به سال 1386 علی رغم هشدار سازمان هواشناسی، به علت قطع صدور گاز از سوی کشور ترکمنستان، بحران کمبود حامل های انرژی در سطح کشور و بویژه استان های نوار شمالی کشور را به مدت یک ماه فراگرفت که ان شاالله با توجه به توسعه شبکه انتقال نفت، گاز و برق و افزایش توان تولید، چنین پیامدهایی را شاهد نخواهیم بود».

رفتن خورشید ، رفتن خورشید از آسمان ایران حقیقت دارد؟

واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟ 5/5 4

منبع : تسنیم /ن

واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟ - نمناک

namnak.com/24222-رفتن-خورشید-در-دی-ماه.html
خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که طبق یک سری محاسبات خورشید به مدت 45 روز ازآسمان ایران خداحافظی خواهد کرد. واقعیت رفتن خورشید در دی ماه چیست؟
رفت خورشید در دی ماه از آسمان ایران با انتشار خبرهایی در شبکات اجتماعی آغاز شد و قوت گرفت . اما به واقع خداحافظی 45 روزه خورشید از آسمان ایران واقعیت دارد؟ بتازگی ...

رفتن زیر خاک به همین راحتی هم نیست! | فیدگاه - آخرین اخبار ...

feedgah.com/item/6/389038/رفتن-زیر-خاک-به-همین-راحتی-هم-نیست/
واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟ خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که طبق یک سری محاسبات خورشید به مدت 45 روز ازآسمان ایران خداحافظی خواهد ...

دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین چیست؟ | فیدگاه - آخرین اخبار ...

feedgah.com/item/1/389063/دلیل-محبوبیت-ولادیمیر-پوتین-چیست/
واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟ خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که طبق یک سری محاسبات خورشید به مدت 45 روز ازآسمان ایران خداحافظی خواهد ...

عربستان و امارات به هلاکت دو تن از نظامی-صدا و سیما|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=عربستان-و-امارات-به-هلاکت-دو-تن-از...
چهار برابر مذاکرات هسته ای درباره ماه عسل خبر می نوشتند!/ سورپرایز آخرتان عالی بود - قسمت آخر ... واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟ زمان واریز یارانه آذر ۹۴.
اما واقعیت چیست؟ ... یکی دیگر از عکس هایی که در این شایعه به آن استناد شده مربوط به شیاری در ماه است. .... ۱۰ دی, ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ .... واقعیت اینست که روایات شق القمر نتیجه سوء تفاهم برخی از مفسران اهل سنت در حدود سال ۱۰۰ هجری ..... ۲۵۳۰۰۰ برابر فاصله خورشید از ما، قطر اون ستاره باید حدود ۲۵۳۰۰۰ برابر قطرخورشید باشه که طبق ...
۱۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا شایعه‌ی تاریک شدن زمین در روزهای ۳ تا ۵ دی ماه سال جاری حقیقت دارد؟ ... این مطلب را درباره شایعه تاریکی ۳ روزه جهان به سفارش روزنامه جام جم نوشته ... گاهی آنها بخشی از یک واقعیت علمی را انتخاب و بخش‌هایی را به دلخواه حذف ... این پایان جهان نیست، این همترازی جهان، جایی که خورشید و زمین برای .... ۲- هدف اصلی چیست؟

آنفلوآنزا به مازندران رسید و دو قربانی گرفت - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../آنفلوآنزا-به-مازندران-رسید-و-دو-قربانی-گرف...
واقعیت شایعه رفتن خورشید در دی ماه چیست؟ واکنش مربیان تیم های لیگ اروپا بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان 2016 · حرکت جنین در شکم مادر و تعداد و زمان آن · جزئیات و ...
۴ بهمن ۱۳۸۵ ه‍.ش. - سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت. ... ادعاهاي اين مقام امريكايي در تاريخ 10 ژانويه مصادف با 20 ديماه سال جاري منتشر شد و پيش از آن، در ...

نظریه‌های توطئه فرود بر ماه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/نظریه‌های_توطئه_فرود_بر_ماه
فضانوردان باز آلدرین و نیل آرمسترانگ در حال آموزش دیدن برای فرود بر روی ماه. ... جماهیر شوروی سوسیالیستی، فرود ساختگی بر روی ماه، نسبت به فرود واقعی، کار به .... بعد از دست رفتن تمام خدمه آپولو ۱ در اثر آتش‌سوزی در یک تست، ناسا متحمل حجم عظیمی .... پس ستارگان توسط نور خورشید و نور خورشید بازتابی از سطح ماه محو می‌شدند.

تاریکی سه روزه زمین در دی ماه

parkweb.ir/تاریکی-سه-روزه-زمین-در-دی-ماه/
۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تاریکی سه روزه زمین در دی ماه. ... آیا زمین تا سه ماه دیگر نابود می‌شود؟ ... این نظریه عجیب می‌گوید در سال 2012 خورشید و زمین و مرکز کهکشان راه‌شیری، یا ... که برگرفته از کلیات این نظریه است، بر اساس لینکی که در خود ایمیل آمده، چیست؟ ... شایعات هم‌ترازی زمین در سال 2012، این دو پدیده نجومی را با موقعیت خورشید در ...

آیا انسان واقعا بر روی ماه قدم نهاد؟ + فیلم و عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../آیا-انسان-واقعا-بر-روی-ماه-قدم-نهاد-فیلم-و-عک...
مدارک و شواهد متعددی مبنی بر دروغ بودن برنامه سفر به ماه وجود دارد که 'مشرق به ... و دلایل افرادی می‌پردازیم که واقعیت سفر انسان به کره ماه را به چالش کشیده اند. ...... قبلی که رفتم خورشید اومدم اونها گفتن من دروغ میگم که حالا اونها رفتن به ماه یه سر زدن زود .... بابا این ها همش شایعه است بیخیال این ها ممکنه همش اتفاقی باشه تن آرمسترانگ را ...
هفت ماه تا ظهور ( آرش) - آخرالزّمان - آخرالزمان - علائم آخرالزمان و ظهور قائم - مهدویت- مبارزه با ... کرده و همچنین بارش برف ها باعث از بین رفتن اکثر محصولات کشاورزی و درختان .... ارتش سوریه قدرت و شاکله خود را از دست داده و همچنین شایعاتی از مرگ بشار اسد در .... خواهد بود و (گرفتگی)خورشید پانزده روز مانده اتفاق خواهد افتاد؛ و این درماه رمضان ...

مرگ علی طباطبایی بازیگر شایعه است یا واقعیت ؟ | جدید 94 ...

new94.ir/2015/08/30/مرگ-علی-طباطبایی-بازیگر-شایعه-است-یا-وا/
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رفتن به محتوا ... Apr 4, 2015 – جان سینا درگذشت شایعه مرگ جان سینا واقعیت دارد جان ... تابش پرتو یا اشعه ندارد و اگر اشعه یا پرتویی از ناحیه خورشید یا … ... حضرت آیت‌الله “سید علی خامنه‌ای” رهبر معظم انقلاب روز 24 دی ماه 1358 با حکم … ... از دکتر طباطبایی رئیس وقت پزشکی قانونی پرسیدم این سوراخچیست؟

احتمال به خاموشی رفتن کامل کره زمین برای ۷۲ ساعت متوالی ...

www.vbiran.ir › ... › بخش عمومی و مفید سایت › بحث آزاد
۲۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏61 نویسنده
اما سازمان فضایی ناسا به تمامی این شایعات پاسخی علمی داده و این .... پیش بینی شده است که این ۳ روز تاریکی در روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲(سوم تا پنجم دی ماه ۹۱) اتفاق . .... خورشید و ماه مهم ترین نیرو های جاذبه شناخته شده بر زمین هستند . ... می کند که این به هیچ وجه برای تغییری واقعی در کشش جاذبه موثر نیست .

شایعه امواج خطرناکی از کنار زمین :: سرچ نت

https://searchnet.blog.ir/.../شایعه%20امواج%20خطرناکی%20از%20کنار%...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «شایعه امواج خطرناکی از کنار زمین» ثبت شده است - تفریحی,سیاسی,خبری,سرگرمی,ورزشی,اجتماعی,علمی,نرم افزار,اندروید,ios. ... واقعیت چیست؟ ... دیماه - شبکه خبر www.irinn.ir/news/3928/پایان-جهان-در-ابتدای-دیماه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍ ..... از بین رفتن لایه اوزون سبب رد شدن “امواج مضر خورشید” از سطح جو و بروز انواع .

رمز گشایی از نیمه ی تاریک ماه - دیجیاتو

digiato.com/article/2014/07/11/رمز-گشایی-از-نیمه-ی-تاریک-ماه/
۲۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در مقاله در مورد مفهوم نیمه ی تاریک ماه به صورت مفصل و علمی توضیح داده ... بخشی از مشکل در این واقعیت است که ما همواره در حال مشاهده ی یک نیمه ی ماه ... از این مرز و رفتن به نیمه ی تاریک سبب می شود بخشی از ماه را ببینیم ... هر دو سمت دور و نزدیک ماه دارای شب و روز هستند، هر دوی آنها نورخورشید را در ..... آینده گوگل چیست؟

از شایعه تا واقعیت؛ خورشید به مدت یک ماه در آسمان ایران ...

feedgah.ir/item/6/302663/از-شایعه-تا-واقعیت-خورشید-به-مدت-یک-ماه/
از شایعه تا واقعیت؛ خورشید به مدت یک ماه در آسمان ایران نمی‌تابد! ... چند روز است که خبر وقوع پدیده ال نینو در روز 30 آذر، در شبکه های اجتماعی دست به دست ... در دست این نهاد است؛ اما این نهاد چیست، اعضایش چه کسانی هستند و چگونه تصمیم می‌گیرند؟ .... نماینده مردم تربت‌جام در مجلس گفت: دولت حتی به قیمت بالا رفتننرخ تورم باید علاجی ...
۱۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این شایعه، استناد شده از پیام هشداری است که "چارلز بولدن" مدیر ناسا منتشر کرده. ... در هر دسامبر نیز، زمین و خورشید چنین تناسبی نسبت به مرکز کهکشان راه ... "اریس" واقعی است، اما شبیه به پولوتو، سیاره ای کوتوله است که همیشه بیرون از ... احساس و نظر دانشمندان در باره ادعای به پایان رسیدن جهان در سال 2012 چیست؟
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کره زمین ۳ روز در ماه آتی و از ۲۳ -۲۱ دسامبر برابر با ۳۰ آذر، ۱ و ۲ دی ماه ۱۳۹۳ در ... و در ویدئوهایی که بر سایت ناسا قرار گرفته، شایعاتی مبنی بر پایان زندگی ... منشا مغناطیسی در جو خورشید است که به آزاد شدن انرژی‌های فراوان می‌انجامد.
شما هنگامى که خورشید در اولین خانه منطقه البروج قرار مى گیرد متولد شده و امواج پر .... او با این دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پیوسته مایل است که ..... کسانى که با شما تفاهم و هماهنگى بیشترى دارند:متولدین مرداد ماه(برانگیزنده),آذر ماه ..... یک اردیبهشتی واقعی وقتی هدفی را انتخاب کرد، نسبت به تمام خطرات احتمالی ...
شایعات مضحک و بی اساس «پایان جهان» یک تهدید واقعی برای ترساندن کودکان و ... اما این که این دنباله دار چیستو از کجا ظاهر می شود سئوالی است که در سالهای اخیر به آن .... هم محوری زمین، خورشید و مرکز کهکشان دی ماه هر سال اتفاق می افتد و این رویداد .... ناخواسته زمين به سوي يک سياهچاله عظيم و فرو رفتن در آن از جمله تهديداتي است که ...

شایعه ها - صفحه نخست

mtvampire.lxb.ir/posts/archive.php?pmonth=10&pyear=1390
شایعه ها - ... بعضی ها میگویند که خون آشام ها به آب مقدس و نور و خورشید و سیر و آتش حساسیت دارند!!!! خوب به علت ... شایعه ها فراوان است واقعیت چیست من هم نمیدانم.
به روز شده در: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ .... در ستون طنز پس پریروز این هفته شعری بخوانید اندر روایت صغری زن اصغرحمومی تا بالا رفتن از .... از شایعه تا واقعیت؛ خورشید به مدت یک ماه در آسمان ایران نمی‌تابد! .... دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین چیست؟
=الفبای موسیقی (نت) · =الهه خورشید (رع- را) · =امرود (مل) · =امیر قبیله بزرگ (بگ) · =انبار ته کشتی(خن) · =انتها یا قعر چیزی (ته) · =انکار کردن (ظی) · =انگبین (ظی)
5- مرداد - سمبل: شير - عنصر: آتش - سياره: خورشيد - عضو آسيب پذير: قلب و پشت بدن ... او به آساني در عشق گول نمي خورد چون مي داند در پي چيست. .... زن متولد آذر اهل منطق و واقعيت، مهمان دوست، بي ريا و پول خرج كن، بي نظم و انضباط، راستگو اما بد .... به‌ موفقیت‌ یک‌ تپه‌ شیب‌دار و بلند بالاست‌ که‌ هرگز قادر به‌ بالا رفتن‌ از آن‌ نیستید.
۳ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بر خلاف ادعای شایعه: کوه پردیس (جم) نزدیک‌ترین نقطه زمین به خورشید ... پس از حداكثر مدت 18 ماه هيچ نشانه اي از بيماري در اين مبتلايان ديده نشود. ... با افتتاح جاده فيروز آباد به عسلويه توسط پتروشيمي، رفتن به اين ..... ناشناس ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍. ... حرف زدن از خواص کوه برای مردم اینجا بیشتر خنده آوره تا اینکه واقعیت ...

انجمن فيزيكدانان جوان ايران • - فرو رفتن زمین به تاریکی ...

www.hupaa.com › خانه تالار › نجوم و اخترفیزیک › نجوم آماتوری
۲۱ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 15پست - ‏12 نویسنده
تپ اختر چیست؟ .... حالا خواستم ببینم این موضوع چقدر واقعیت داره یا یک نوع سرگرمی در محافل .... 1) خورشید در مسیر حرکت ظاهری و سالانه‌ی خود، هر سال در 30 آذر یا اول دی (حوالی شب ... این اختلاف زاویه‌ای آن‌قدر زیاد است که تقریباً 13 قرص ماه کامل را ... ناسا در این خبر کوشیده بود که پیرامون این شایعه پاسخی علمی بدهد.
طالع بینی مصری متولدین آذرماه · طالع بینی مصری متولدین دي ماه ... به ويژه محل قرار گرفتن ماه و خورشيد در موقعيت هاي مختلف در لحظه تولد افراد مورد .... دلایل اصلی جدایی بین زوج ها چیست؟ ... ناگفته های بهنام صفوی از ماجرای بیماری و به کما رفتن اش ! .... خبرهای جنجالی اخیر در مورد تتلو از شایعه تا واقعیت / از بازیگری در فیلم جدید ...

[DOC]پرسش و پاسخ دبیران جغرافیا (قسمت اول

portal.farsedu.ir/Portal/.../fa/.../سوال%20دبیران%20قسمت%20اول.docx
1- پدیده هارپ چیست؟ ... اما حتی از قبل از ساخت خود نیز با شایعات فراوانی در مورد هدف و کاربردهای آن همراه گره‌خورده‌است. ... 2- تبخير بالقوه و واقعي را بيشتر از كتاب توضيح دهيد . .... به عبارتي فاصله زمين تا خورشيد در اول تير ماه (انقلاب تابستاني) در نيمكره شمالي حدود 147 ميليون كيلومتر بوده و در اول دي ماه (انقلاب زمستاني) در نيمكره ...

چرا از سید مجتبی خامنه ای می ترسند؟ - دیدبان

didban.ir/fa/news/3934/چرا-از-سید-مجتبی-خامنه‌ای-می‌ترسند
حداد عادل در ویژه برنامه همیشه بیدار در اصفهان به بخشی از شایعات پیرامون زندگی و .... واقعیت آن است که تنها نشریه گاردین وابسته به انگلیس بود که ده‌ها اتهام را با تکیه بر ... اما به هیچ وجه از درجات مذهبی لازم برای رفتن به صدر حکومت برخوردار نیست. .... هم در دی ماه۱۳۹۰می‌نویسد: «مجتبی خامنه‌ای شخصا پیگیر پرونده من و همسرم است و قوه ...

شایعه انفلانزا چیست | خبرخوان - صفحه اصلی

culturepp.mooche.ir/list/شایعه+انفلانزا+چیست.html
شايعه منتشر شده مربوط می‌شود به شايعه فوت علی انصاریان بازیکن سابق .... شهریور، بزرگسالان و دی ماهفلسفه ۰/۵ ۲ ۱ چيست فلسفه ۱ ۱/۵ ۲ چيست فلسفه ۱ ۱/۵ ۳ چيست .... واقعیت این است که من با نفت قرارداد یک‌ساله دارم و استقلال هم آن‌قدر باشگاه .... سخن خیال‌انگیز دارای وزن و قافیه 2-عبارت «گل خورشید شكفت» چه ویژگی‌هایی است؟
۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه داعش با "روايات سفيانی، دجال و پرچم های سياه" چیست؟ ... اقمر، خطبة حماره ميل» هر قدمي که الاغ دجال در راه رفتن بر مي دارد سه هزار متر است. يا در مورد سرعت دجال روايتي وجود دارد که با سرعت خورشيد برابر است. ... طول نمي کشد کل جريان سفياني 15 ماه است و تا 9 ماه بعد از ظهور زنده است. .... راسخی 14 دی 1393 - 00:49.
۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شایعه نابودی زمین در سال 2012 ... این نظریه عجیب می‌گوید در سال ۲۰۱۲ خورشید و زمین و مرکز کهکشان راه‌شیری، یا همان ابر ... ۲۳، ۲۴، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ (سوم تا پنجم دی ماه ۹۱)خواهد بود، حفظ آرامش، در آغوش کشیدن یکدیگر، مناجات، ... و ایمیلی که برگرفته از کلیات این نظریه است، بر اساس لینکی که در خود ایمیل آمده، چیست؟
۱۶ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - مرداد - سمبل: شیر - عنصر: آتش - سیاره: خورشید - عضو آسیب پذیر: قلب و پشت بدن - روز اقبال: ... او به آسانی در عشق گول نمی خورد چون می داند در پی چیست. مهر ... خبرهای جنجالی اخیر در مورد تتلو از شایعه تا واقعیت / از بازیگری در فیلم جدید رضا عطاران تا ترک کشور ! ..... بهنام صفوی از ماجرای به کما رفتن اش گفت !
۱۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - [3] ماه (قمر، moon) در طول يک ماه قمري، که حدود 295 روز است، يک بار به طور ... قبل از تبیین واقعیت یا خرافه بودن قمر در عقرب، ابتدا لازم است معنای قمر در عقرب، روشن شود. ... برج های نجومی: پیشینیان، ستارگان موجود در مسیر حرکت خورشید طی یک .... سلام خسته نباشید من عقدم ۲۶ دی ۹۳ بوده الان دیدم که قمر دو عقرب از ۲۴ ...

Comments - Facebook

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=126862547470382...
شایعه <پایان دنیا در 21 دسامبر> به با شایعه <سیاره/ستاره خیالی نیبیرو> ... پیش بینی شده است که این 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دی ماه 91) اتفاق می ... واقعیت چیست؟ ... بر این اساس گفته می‌شود این رویداد نجومی و ورود خورشید به درون شکاف تاریک به ... رفتن پشت بوم آرم پپسی و رو مـــاه ببینن :|.

گروه فرهنگی صراط

www.seratnews.ir/fa/culture
به‌روز شده در: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ ... مدیرمسئول یک روزنامه اقتصادی اصلاح طلب با دریافت حدود یک میلیارد تومان در شش ماه نخست سال 94 بیشترین یارانه را از دولت دریافت کرده است. ... محمد اصفهانی، پزشک و خواننده پاپ کشور، درباره کنار رفتن مرضیه وحید ... دروغ شاخ‌دار درباره آنفلونزا+متن شایعه ... علل اصلی فرار دختران چیست؟
۱ ساعت پیش - به گزارشبه نقل از فارس، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های ... شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند. ... رفتن به محتوای اصلی ... تفریح داعشی ها چیست؟ ... می‌شود که ادعا می‌کند 30 آذر موج سرمای عظیمی به مدت یک ماه وارد کشور می‌شود که دمای هوا در این مدت ...

دلهره تاریخ

nafiselz2007.blogfa.com/
بر اساس این شایعه در بامداد اول دی ماه زمین هم راستا با مرکز کهکشان راه شیری می شود ... از نظر منجمان غیرواقعی است این است که این هم راستایی باعث می شود که زمین تحت ... می گیرد و حیات محو می گردد همچنین تاثیر آن بر روی خورشید این است که سطح آن پر ..... بسياري از محلي ها جرات رفتن به اين مكان را ندارند و مي گويند كه شب ها ما صداي ...
۲۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما آیا این موضوع واقعیت دارد و چنین چیزی ممکن است؟ ... همترازی قرار گرفته و زمین وخورشید برای نخستین بار با یکدیگر همتراز می گردند. ... این ویدئو در ماه ژوئن ۲۰۱۱ ضبط شده است. ... بدون دیدگاه | دی ۲۱, ۱۳۹۱. عید شما مبارک ربط ما چیست؟ .... برای از بین رفتن هرگونه شبهه ای در این مورد، شما رو به دیدن برنامه “آسمان ...
۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پاسخ به ابهاماتی در مورد رویت هلال ماه، همه شایعات مطرح شده در مورد. ... دلیل قرآنی وجود حضرت حُجّت (عج) چیست؟ ... پس از ۲۸ مرداد، سالمی سیاست را کنار گذاشت و به آلمان رفت و در آنجا ... ضمن آنکه مقارنه ماه و خورشید ملاک شرعی برای آغاز ماه قمری نیست. ... برخی رسانه‌ها عدد واقعی این قرارداد را یک میلیارد و 800 میلیون تومان ...
تبلیغات : ساعت ال ای دی ... هیچ وقت دلم نمیخواد رفتن کسی اعلام کنم ،اما نمیدونم سید کمال طباطبایی چه جوری ... چقدر كوتاه است فاصله بين اومدنو و رفتنمون وچقدر غم انگيزه فهميدن واقعيت بودن ما ... تسليت عرض ميكنم چقدر زود چقدر بد كاش شايعه بود مرگ على طباطبايى … ... پدر عجب سایه ایی تقدیم کردند به خورشید ! ...ماه چهره خلیلی :.
۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماجرای سی دی «ظهور نزدیک است» اوج یک جریان در طرح مسأله ظهور به .... علاوه بر آن یک یا دوماه دیگر در ماه رمضان همان سال بود که بازهم آقا بشارت ظهور ..... که موجبات نگرانی در میان منتظران واقعی از هدف شایعه پراکنی را فراهم کرد. .... این قدرت چیست؟ ... فرو رفتن در باتلاقی از انحطاط فکری هستیم که به سادگی از آن بیرون ...

سمیه - ماه يخي

www.maheyakhi.blogfa.com/author-maheyakhi.aspx
لورکا این قصیده را بر اساس رویدادی واقعی و حمله‌ی چهل نفر از افراد گارد سیویل به ... و این سروده اش همان شعری ست که به شایعه ی قتل او توسط گارد سیویل دامن می زند. ... نوشته شده در جمعه بیست و ششم آذر 1389ساعت 4:25 بعد از ظهر | 15 يادمان .... ها رفتن، گاهی فکر می‌کنم این موجود پر توقع ممکن یه روز به فکر رفتن به خورشیدبیفته؟

بسیج دانشجویی پیام نور لردگان - تمام شایعات درباره پایان ...

www.lordegandaneshjo.blogfa.com/post/25
در چند سال اخیر شایعات زیادی در مورد پایان گرفتن دنیا در 21 دسامبر سال 2012 ... به گوش رسیده است که در آن ها به پایان دنیا و از بین رفتن همه چیز اشاره شده است. ... این واقعیت، به نزدیکی خورشید در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ به مرکز کهکشان اشاره ... ۳ روزی که گفته می‌شود در روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ یعنی سوم تا پنجم دی ماه ۹۱ خواهد بود.

آفتاب

www.aftabir.com/
با اینکه حداقل مزد ۷۱۲ هزار تومانی فعلی حتی توان تامین هزینه‌های ۱۰ روز اول ماه خانوار را هم ندارد، سازمان مدیریت در پیشنهادی غافلگیرکننده برای کاهش حداقل مزد زیر ۲۹ ...

انحلال بانک قوامین شایعه است - خبرگزاری مهر

www.mehrnews.com/.../انحلال-بانک-قوامین-شایعه-است-پرداخت-سپرده-ها...
۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بجنورد- شایعات چند روز اخیر در خصوص انحلال بانک قوامین صبح امروز ... این شایعات اقدام به برداشت پول های خود از این بانک کرده اند اما واقعیت آن ... یادم میاد پنج ماه پیش دقیقا موسسه میزان هم از همینشایعه شروع شد,تمام ..... پس نگرانی چیست ؟ ..... پیش بانک مرکزی هست میگن خوبه بعدش که مردم رفتن پولارو گرفتن و ...
مطالب کامل درباره سال 2012 ( شایعه یا واقعیت ) ... مطرح نموده و از جمله وقوع هم ترازی این دنباله دار در مسیر حرکت خود به دور خورشید و نزدیک شدن آن به ... اما این که این دنباله دار چیست و از کجا ظاهر می شود سئوالی است که در سالهای اخیر به آن توجه زیادی ... خاكستر اين آتشفشان همچنين با وارد كردن مقادير زيادي دي اكسيد سولفور به هوا، مي تواند ...
برابر این حدیث, خروج سفیانی و دجال و طلوع خورشید از مغرب و فرود آمدن مسیح(ع) از آسمان و… ... به ویژه وجود این واقعیت که اساساً, افراد عادی و معمولی, در برابر اموری که دور از ... در نظر منصور و برادرش سفاح, دامن زدن بهشایعه مهدویت وی, و برابر کردن نشانه های ... همچون شکافته شدن ماه [به دست پیامبر(ص)] و تبدیل عصا به اژدها [به دست حضرت ...

تازه های علمی | لیزرآسا laserasa

laserasa.com/category/science-informations/
پیش بینی کرده است که در ۲۳-۲۵ دسامبر ۲۰۱۲(سوم تا پنجم دی ۹۱) و در زمان تراز ... این شایعات با ادعاهایی در مورد برخورد سیاره نیبیرو که توسط سومری‌ها کشف ... ماجرا چیست ... توجیهی که بر اساس آن در روز ۲۱ دسامبر همه جا تاریک می‌شود و زمین و خورشید و ماه در ... بعد از تمام این استدلال‌ها، ناسا توصیه می‌کند از انقلاب زمستانی به معنی واقعی ...
۲۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه. از آسمون ..... What life would be like without you. .... جمعه وقت رفتن ئه, موسم دل‌کندن ئه، ... 150013 آیا پایان سال در دی ماه 1391 شایعه است یا واقعیت ... در هر دسامبر هم زمین و خورشید با مرکز کهکشان راه شیری هم‌تراز می‌شوند، اما این یک رخداد سالانه است که هیچ تبعاتی هم ندارد.
سه چیز را نمی توان همیشگی پنهان کرد : ماه ، خورشید و حقیقت بودا ... جریان خیلی ساده و با کمک چند شایعه – حدس و گمان- عده ای قصه گو و چند شاهد ناشناس شروع شد. ... اینکه اهداف واقعی آمریکا و شوروی از این سرپوش گذاشتن چیست را موکول به مقاله ای دیگر می کنیم اما باید ..... سنگ های ایکا - مصنوعات نامتعارف 4( چهارشنبه هجدهم دی ۱۳۹۲ )

مرگ سید علی طباطبایی واقعیت دارد ؟ | سایت آگهی استخدامی ...

estekhdam.tehranpatogh.ir/tag/مرگ-سید-علی-طباطبایی-واقعیت-دارد-؟/
۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرگ علی طباطبایی بازیگر شایعه است یا واقعیت ؟ | جدید ۹۴ .... تکذیب شایعه فوت و به کما رفتن مرتضی پاشایی – عکس ... واقعیت چیست؟ ... حضرت آیت‌الله “سید علی خامنه‌ای” رهبر معظم انقلاب روز ۲۴ دی ماه ۱۳۵۸ با حکم … برکو زن .... و اصولاً امکان تابش پرتو یا اشعه ندارد و اگر اشعه یا پرتویی از ناحیه خورشید یا …

سلطان قلبها

ma-soltan.persianblog.ir/
آنچه هر سال در میانه‌های دیماه به یاد و نام تختی گفته می‌شود در نفسِ خود، مرورِ ناب‌ترین ابعاد ... به حاشیه کشانده اند بسیار متاسفیم و می دانیم که طرفداران واقعی پسرم خواستار ایجاد هیچ نوع .... به راستی رمز محبوبیت این خواننده مردمی که از وی به زلالی و پاکی یاد می کنند در چیست؟ ... وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده …

حریم سلطان - mozhganfilm

mozhganfilm6.persianblog.ir/tag/حریم_سلطان
در قصر هم همه جا بعد از رفتن سلیمان سوت و کور بود و سنبل دفتری را در دست ... پلین کاراهان بازیگر نقش مهریماه سلطان فرزند پسر خود به نام علی دمیر را به دنیا امد. ... این شایعه باز شروع شده که این دو به خاطر سریال لاله با هم بودند و بعد سریال جدا شدند. .... در این قسمت خرم با طلوع خورشید صدای بال زدن پرنده ای را می شنود به بالکن می اید ...
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هیچ وقت دلم نمیخواد رفتن کسی اعلام کنم ،اما نمیدونم سید کمال طباطبایی ... پی نوشت : علت مرگ ایست قلبی ، متاسفانه خبر شایعه نیست کاش بود ... غم انگیزه فهمیدن واقعیت بودن ما آدمها تو دنیا انقدر زودگذر و لحظه ای شده… ... پدر عجب سایه ایی تقدیم کردند به خورشید ! .... نظر شما چیست؟ ... مجموعه عکس های دیدنی مرداد ۹۴.

عکس های تکان دهنده موجودات فضایی | جدید 94 - رها فان

www.rahafun.com/عکس-تکان-دهنده-موجودات-فضایی.html
چندتا از این عکس ها بسیار تکان دهنده اند ولی هنوز صحت واقعی بودن آنها تایید نشده است. .... توسط : ادم فضايي در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ... کسانی که خورشید و یا ماه و ستاره می پرستیدند، آیا با آن ها ارتباط مستقیم داشته و .... از کجا میاد معلومه فضایی ها تازه اینا به مریخ هم رفتن ولی خودشون نمیگن اینم همون بازنشته .... ممکن است شایعهباشد.

جام نیوز :: JamNews - تمام شایعات درباره پایان جهان

www.jamnews.ir/detail/News/137108
۲۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این واقعیت، به نزدیکی خورشید در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ به مرکز کهکشان اشاره ... در روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ یعنی سوم تا پنجم دی ماه ۹۱ خواهد بود.
نظر شما چیست؟ ... به نام تئوری میدان یکپارچه بیان کرد و پس از آن شایعه ای که در سال ۱۹۴۳باعث رسوایی .... جانورانی که از نور ماه اثر می گیرند پرورش پیدا نمی کردند و فصلها وجود نداشت. ... بودن زمان گردش زمین به دور خود و گردش ماه به دور زمین (۲۴ ساعت) وجود این واقعیات هم در ... از دو قلوی پنهان و تاریک خورشید ( سوراخ سیاه ) بحث می کند.
سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴. ارتباط با ما .... این در حالی است که در روزهای گذشته علی عسگری هرگونه استعفاء یارفتن خود از سازمان امور مالیاتی را تکذیب کرده بود. ادامه خبر ..... وجود آثار زندگی شهری روی ماه و مریخ! ... هموروئید یا بواسیر چیست؟ / اگر می ... شایعات و واقعیات از دجال آخرالزمان+تصاویر (۱۸+) ... حفاظت پوست در برابر نور خورشید.

علت خون‌ دماغ شدن چیست؟ - چه خبر - loxblog.Com

whatsnew.loxblog.com/cat/3/0/دانستنیها.htm
با بالا رفتن سن و پیر شدن، رطوبت بینی به خشکی می‌گراید. .... تنها مدت کمی به اواخر بهمن ماه و اواسط ماه فوریه باقی مانده که روز عشق فرنگی (ولنتاین) ..... ایشان رهروی خور {خورشید} را در آبام‌های (برج‌های) آسمان اندازه‌گیری کردند و برای هر آبامی نام .... وقوع است افزود: نباید ذهنمان را درگیر مسایل بی اساس علمی کنیم، چنین شایعههایی در طول ...

پشت پرده هايي از گوگوش + سند - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سن واقعي خواننده كهنسال محل شك و شبهه هاي بسيار ... البته شايعات ديگري هم در خصوص تاريخ تولد او در سال 1319 مطرح است كه با ... "توهم خود زشت پنداري كه با بالا رفتن سن گوگوش به او غلبه كرده و انجام .... قربانی جنسی دربار فاسد پهلویست اما حالا پرچم شیر و خورشید نشان! ...... یک تنه سیاهی شب را با نور ( ماه سایی )

شب یلدا 1393 - روزگار

rouzegar.com/news/selective-news/night-yalda-1393
ماه دی در تقویم مذهبی ایران باستان آغاز سال نو مذهبی بوده است. ... روز پس از شب یلدا (یکم دی ماه) را خورروز (روز خورشید) و دی گان؛ می‌خواندند و به استراحت می‌پرداختند و ...

شهر فیزیک

hfizik.blogfa.com/
به گزارش خبرنگار مهر، در آسمان شامگاهی سه شنبه 5 دی ماه دو جرم ستاره دبران و خوشه ... به عبارتی دیگر این پدیده که به واسطه زاویه چرخش زمین نسبت به خورشید به وجود ... دانشمندان تایوانی نیز در پی افزایش توجه مردم به این شایعات یک هرم دو طبقه .... هر ذره درون آن بطور مداوم نوسان داشته و شبیه به حرکت مداوم مولکولها در یک مایع واقعی است.

شایعه بابک زنجانی به هر ایرانی 200 میلیون می دهد! آیا واقعیت ...

www.fastcamp.ir/.../شایعه-بابک-زنجانی-به-هر-ایرانی-200-میلیون.html
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نفت می پرسم که آیا احتمال دارد بابک زنجانی بصورت غیر واقعی ارزش اموالش … ..... رفتناطلاعات کارت‌های بانکی · آیا با وام ۶۰ میلیونی می‌توان صاحب خانه شد؟ .... دیماه ۹۲ بود که بابک زنجانی بازداشت شد و پرونده ۵۰ هزار صفحه ای برای … .... ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۸:۵۲ ناسا از سال ۲۰۱۰ حدود ۲۰۰ میلیون عکس ازخورشید گرفته …
۳ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آن قدر در این چند وقت در باره شایعه دو ماه در آسمان 5 شهریور یا شایعه ... واقعیت این است که مریخ در شامگاه 5 شهریور در زیر افق قرار دارد و طلوع آن ... خورشید قرار دارد و اصلا در آسمان شب دیده نمی شود که بخواهد به اندازه ماه ... سطح آب درياها ميباشد كه موجب به آب رفتن بسياري از بنادر حهان ميشود . ... crying,what, bully, angry ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در حال حاضر اطلاعات و اسنادی از لو رفتن سوالات ۲ رشته کامپیوتر، معماری موجود ... خبر تعویق آزمون کارشناسی ارشد بعدازظهر ۱۵ بهمن ماه یعنی روز قبل از آزمون از سوی ... بازنده آزادسازی بلیت هواپیما / دلیل گرانی بلیت هواپیما در روزهای اخیر چیست ؟ ... از شایعه تا واقعیت؛ خورشید به مدت یک ماه در آسمان ایران نمی‌تابد!

باهم ...، دست در دست هم...

mohammadss4447.blogfa.com/
کردن الان اسمشون يادم نمياد يا بيشترياشون رفتن. اینم لینک ... ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... تو هم یکی ... ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧـــــــﺪﺍﺭﻡ ! ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ .... خیالت تخت است که تو با همان قیافه و خود واقعی ات حاکم ذهن او هستی. ..... شایعه ای بیش نیست. ... از استاد زبان فارسی پرسیدند عشق چیست؟

علت رفتن کی روش از تیم ملی چیست ؟ – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/علت-رفتن-کی-روش-از-تیم-ملی-چیست-؟/
۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلیل رفتن کی روش,ماجرای رفتن کی روش,علت رفتن کی روش,چرا کی روش رفت ... افزود: می دانستم که دیر یازود یکسری شایعات مطرح می شود به همه هواداران و مردم ... بیدار شدن زودتر از خورشیدنتیجه اخلاقی : سحر خیز شدن قبل از ازدواج : رفتن ... این خبر در تاریخ ۱۶م دیماه ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز ...
۱۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مدت‌هاست که شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 و در روز 21 ... ابتدا گفته می‌شد که این فاجعه در ماه می 2003 رخ می‌دهد و زمانی که این تاریخ ... در هر دسامبر هم زمین و خورشید با مرکز کهکشان راه شیری هم تراز می‌شوند، اما این ... البته «اریس» واقعی است، اما آن هم سیاره‌ای کوتوله شبیه به «پلوتون» است که ...

علت بیماری و شایعه در کرمان

newfeeds.rozblog.com/post/949/علت-بیماری-و-شایعه-در-کرمان.html
۱۴ ساعت پیش - iruni.ir/search/?q=بیماری+که+در+کرمان+وزاهدان+شایع+شده+چیست ... ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍. ... در یک ماه گذشته موج جدیدی از بیماری آنفولانزای خوکی در استان کرمان چند قربانی ... شایعه شیوع آنفلوآنزا/ ماجرای کشف قبرستان جزامیان در کرمان . ... در مناطق ابری که خورشید نیست این بیماری شایع است کمبود ویتامین D و بیماری .
سالم ان دعاميكنيم زودتربهبودي حاصل كنه واين 9 ماه روسپري كنه آمين ... اما واقعیت این است که هنوز تحقیقات پایان نیافته و جواب صددرصد و مشخصی برای این سوال وجود ندارد. ... برخلاف عقیده، عموم و شایعات موجود در بین مردم استفاده از لوسیون های حمام آفتاب ... تابش خورشید (آفتاب) برروی پوست صورت و پیشانی باعت بروز لکه هایی در ...

دیدگاه

site.bamdaad.org/diedgah%253Fstart%253D11
حزب مردم افغانستان بادر ک همین واقعیت در خط مشی سیاسی خود عوامل اساسی رشوه را ... از بین رفتن فساد اداری را در جامعه نیز با ایجاد شورای های نیرومند حاکمیت دولتی در ..... شایعات همترازی زمین در سال 2012، این دو پدیده نجومی را با موقعیت خورشید در ... 3 روز تاریکی در روزهای 23، 24، 25 دسامبر 2012 (سوم تا پنجم دی ماه91)خواهد بود، حفظ ...
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱ساعت 15:18 توسط ديني | یک نظر .... درمان پزشکی کولیک نوزادانچیست؟ .... این واقعیت، به نزدیکی خورشید در روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ به مرکز کهکشان اشاره دارد و ... فرو رفتن زمين بمدت 3 روز در تاريكي(3.4.5 دي ماه 91) ... و خورشید با شکاف تاریک در زمان وقوع انقلاب زمستانی در سال 2012شایعات ...

درد در ناحیه زانو چیست؟-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=5881...69...
در افراد مبتلا به نرمی غضروف، هنگام بالا رفتن و پائین آمدن از کوه و پله بر شدت درد زانو افزوده می شود. ○ روش های ... در صورت رعایت کردن مواردی که گفته شد بعد از دو ماه درمان خواهند شد. ... تأمین ویتامین «دی» از طریق اشعهخورشید و انواع لبنیات و میوه جات امکان پذیر است. ... ماجرای همکاری تتلو و رضا عطاران در یک فیلم/ شایعه یاواقعیت؟

تبریکی و تسلیت - یادداشتها و برداشتها

sakhi54.parsiblog.com/Archive/تبريكي+و+تسليت/
و چون دهقانان انبار هنگام رفتن امام به شام او را دیدند ، براى وى پیاده شدند و پیشاپیش دویدند . ... در دی ماه، در ایران کهن، چهار جشن، وجود داشت که امروز از این چهار جشن تنها شب ... ولادت خورشید (مهر و میترا) و رومیان آن را (ناتالیس انویکتوس) یعنی روز (تولد مهر ..... در مورد این شایعه سازمان جهانی ناسا این موضوع را مطرح کرد که نه ناسا و نه هیچ ...

مهمترین پرسش های فقهی مورد ابتلاء در ماه مبارک رمضان به همراه ...

vista.ir/.../مهمترین-پرسش-های-فقهی-مورد-ابتلاء-در-ماه-مبارک-رمضان-به-...
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / Monday, 14 December, 2015 ... سؤال : حکم کسی که ماه رمضان بر اساس شهادت دو نفر ۲۹ روز روزه گرفته اند چیست ؟ ... توسط تقویم نیست بلكه معیار در طرف مغرب از بین رفتن سرخی طرف مشرق است و .... سؤال : با توجه به یكسان نبود تاریخ شبهای قدر در ایران و كشورهای دیگر آیا شب واقعی در ایران است یا در آن كشورها؟

بیماری کی روش چیست؟

shomanews.com/NewsDetail/458735/بیماری-کی-روش-چیست؟
۱ روز پیش - به نظر می رسد این گزارش از بیماری کی روش به واقعیت نزدیک تر باشد. ... بسیاری از منتقدان فوتبالی سرمربی تیم ملی، شایعه بیماری او را نوعی بازی ... اما کفاشیان گفته که او برای 50 روز به مرخصی رفته و دی ماهدر ... منجر به از بین رفتن بخشی از بافت روده باریک هم شده باشد به ذهن متبادر می شود. ..... غروب خورشید.
۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مدت‌هاست كه شایعات مختلفی در مورد به پایان رسیدن دنیا در سال 2012 و در روز 21 دسامبر (مصادف با اول دی ماه) در وبلاگ‌های مختلف و شبكه‌های اجتماعی رد و بدل ... در هر دسامبر هم زمین و خورشید با مركز كهكشان راه شیری هم تراز می‌شوند، اما این یك ... البته «اریس» واقعی است، اما آن هم سیاره‌ای كوتوله شبیه به «پلوتون» است كه ...
درخششي بسيار لطيف و ملايم دارد. نوع مرغوب اين سنگ رنگي گلگون به رنگ چشمهاي فاخته دارد. ويژگي هاي اين جواهر: سياره: خورشيد رنگ کيهاني: قرمز برج: اسد (مرداد)

خداحافظی فغانی، شایعه یا واقعیت؟.. - وب نگین

webnegin.ir › اخبار › خداحافظی فغانی، شایعه یا واقعیت؟
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هتلی شناور در ایتالیا که وابسته به نور خورشید است .... حال مشخص نیست که شایعهخداحافظی فغانی صحت دارد یا خیر ولی حتی اگر هم صحت ... اصفهان از "جک استراو"; /michael-rosen-bear-hunt-chocolate; 13 آبان; 16 آذر; 20:30 ..... ویکی پدیا; اینستاگرام چهره های مشهور; اینستاگرام چکامه چمن ماه; اینستاگرام چیست؟

ایا رفتن چکامه به خارج و فیلم بازی ش واقعیت دارد - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=ایا+رفتن+چکامه+به...و...واقعیت...
ایا رفتن چکامه به خارج و فیلم بازی ش واقعیت دارد ... به گزارش پارس ناز چکامه چمن ماه بازيگری که بتازگی بعد از صدف طاهریان ، تصاویر بیحجابی ..... زرد هاي اصفهان بر مي گردد، بار ها در فصل نقل و انتقالات باعث به وجود آمدنشايعاتي شده است. ... رابطه بازیگران کشف حجاب کرده با بهروز وثوقی چیست؟ .... نقشه داعش برای آذر ماه به ایران.

شایعه ها و ایمیل‌ های دروغین درباره آخر الزمان! و سه روز تاریکی ...

forum.saramad.ir/showthread.php?146939-شایعه-ها-و-ایمیل‌...و...
۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این واقعیت، به نزدیکی خورشید در روز 21 دسامبر 2012 به مرکز کهکشان اشاره .... بنابراین اگر 22 دسامبر / اول دی‌ماه از خواب بیدار شدید و دیدید هیچ اتفاقی ... رسیدن به این تاریخ دچار مشکل منطقی شوند و با عقب رفتن ناگهانی تقویم (یعنی ..... سوال) موضع دانشمندان در قبال ادعای به پایان رسیدن دنیا در سال 2012چیست؟

خداحافظی یک ماهه خورشید از آسمان ایران صحت دارد؟ - پایگاه ...

www.basirnews.ir/1394/09/24/خداحافظی-یک-ماهه-خورشید-از-آسمان-ایران/
۵۷ دقیقه پیش - ریشه ماجراجویی های ترکیه در عراق و سوریه چیست؟ ... «از شایعه تا واقعیت» ... «بنابر اعلام سازمان هواشناسی جهانی اثرات پدیده ال نینو در تاریخ ۳۰ آذر به منطقه ... تراز میانی جو تا پایان پدیده یعنی تا یک ماه خورشید در آسمان پنهان خواهد شد. .... گرانی آجیل شب یلدا به دلیل بالا رفتن نرخ ارز + قیمت · مرگ ۶۶۰ نفر در ۷ماه ...

رويدادهای سال 1357 - رشد

www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=602
آغاز ماه مبارك رمضان و تبديل مساجد به كانون‌های انقلاب, تظاهرات و درگيری وسيع در اصفهان. بيست‌ويكم مرداد1357, بيست‌وهشتم مرداد 1357 ... خروج شاه و فرح از كشور, انتشار پيام حضرت امام خميني(ره) در مورد رفتن شاه و دعوت مردم ..... هواپیمای حامل کمک‌های دولتی، چهارده ساعت بعد به طبس رسید و اولین بیمارستان صحرایی شیر و خورشید سرخ، ...
[ جمعه بیست و هفتم دی 1392 ] [ 1:2 ] [ احمد زارع ]. نظر بدهید. سلام... . ... "مصطفی مستور، روی ماه خداوند را ببوس ، ص 49" ..... دست خون و سکانس رفتن بود. نقطه چین، .... هر كورسوي مرده را خورشيد ناميدند. من در عزاي ... قبول واقعیت دردناک است که من تا ... هی سوال می کنید ، روی گونه ها ی تو ، اشکها برای چیست ؟ ... من زنده ام به شایعه ها اعتنا نکن
یکشنبه ۷ام دی ۱۳۹۳ در ۱۶:۵۶ ... در علم زمین شناسی و در مورد فروکش کردن و فرو رفتن سطح زمین با دو مقوله مهم و .... و باز شایعه امواج انعکاس یافته از یونوسفر و پروژه هارپ! .... منظومه ای داشته که ماه سیاره آن بوده است بعد در جنگ های طولانی با خورشید شکست ... و از طرفی آگاهی به این واقعیت طبیعت می تواند رهگشا کشف ناشناخته هائی چون ...

همه چیر درباره پایان جهان در شب یلدا - میرملاس نیوز

www.mirmalas.com/news/14870/همه-چیر-درباره-پایان-جهان-در-شب-یلدا/
۲۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با رسیدن خورشید به نقطه انقلاب زمستانی فصل سرما آغاز می شود و خورشید ... در چند سال اخیر شایعات زیادی در مورد پایان گرفتن دنیا در ۲۱ دسامبر سال ... فرضیه‌های مرتبط با پایان جهان در سال ۲۰۱۲ از این دو واقعیت نجومی استفاده کرده و واقعیت سومی ... در روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ یعنی سوم تا پنجم دی ماه۹۱ خواهد بود.
در پی شایعات بی اساس و مضحک «وجود سه شبانه روز تاریکی! ... هم محوری زمین، خورشید و مرکز کهکشان دی ماه هر سال اتفاق می افتد و این رویداد موجب .... ماجرا چیست ... بعد از تمام این استدلال‌ها، ناسا توصیه می‌کند از انقلاب زمستانی به معنی واقعی لذت ... آب به دریاچه ارومیه به دلیل پایین رفتن سطح آب زیرزمینی دشت‌های اطراف دریاچه و شور ...

Rumi دوستداران شمس ,مولوی - Goodreads

www.goodreads.com/topic/show/1169
هر سال 19 تا 26 آذر ماه، ده هزار نفر از سراسر جهان، از جمله ایران برای حضور در مراسم سماعی که به ..... به گفته مولانا عشق دلیل گردش ذرات به دور خورشید است. ... هنگامیکه شمس ناپدید شد یا بر اساس یک شایعه کشته و به چاهی در قونیه انداخته شد درد ..... مولوی رنج بشری را ناشی از مستی هستی و فراموش کردن واقعیت و نادیدن آن می‌داند و یکی از ...

وی آی پی فور یو | رصد چت‌های موبایلی؛ از شایعه تا واقعیت ...

vip4u.ir/list/رصد+چت‌های+موبایلی؛+از+شایعه+تا+واقعیت.html
رصد چت‌هاي موبايلي؛ از شايعه تا واقعيت ارسال شده آذر ۲۲, ۱۳۹۴ ... در پایان فصل هم نام برده می شود اما او تاکید کرد تا ماه آینده در مورد آینده اش تصمیم گیری ن ... عزت نفس چیست ؟ ..... شال های پشمی از رو به رو یا عقب به سمت اتوبوس می دوند و پیداست راننده میان ماندن و رفتن ، مردد است . .... ورک‌شاپ «خورشید بر نی» در فرهنگسرای گلستان

ipl-چیست؟دکتر پری رئیسیان

drraisian.ir/ipl-چیست؟/
IPL چیست؟ ... بالا رفتن سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و عوامل دیگر می تواند باعث شکنندگی ... روزآسه بیماری پوستی شایعی است که با قرمزی پوست مشخص می شود. .... موها در منطقه تحت درمان، تکرار لیزر هر 6 الی 12 ماه یک‌بار برای بیشتر افراد الزامی است. ... واقعیت آن است که جلسات متعدد برای کاهش موها توسط لیزر لازم است.
۲۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ماهی قزل آلا، بمب امگا۳-بهترین شیوه طبخ قزل آلا چیست؟ .... بر اساس این شایعه در بامداد اول دی ماه زمین هم راستا با مرکز کهکشان راه شیری می شود که هر ... اما چیزی که از نظر منجمان غیر واقعیاست این است که این هم راستایی باعث می شود که زمین ... دوره گردش این سیارک به دور خورشید حدود چهار سال است. ..... فقط‌ رفتن‌ است.

آخر الزمان در ماه آینده فرا می‌رسد!

salam98.ir/آخر-الزمان-در-ماه-آینده-فرا-می‌رسد/
۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتن به محتوا ... کره زمین ۳ روز در ماه آتی و از ۲۱ -۲۳ دسامبر برابر با ۳۰ آذر، ۱ و ۲ دی ماه۱۳۹۳ در ... و در ویدئوهایی که بر سایت ناسا قرار گرفته، شایعاتی مبنی بر پایان ... مغناطیسی در جو خورشید است که به آزاد شدن انرژی های فراوان می انجامد. ... ادامه خواندن تفاوت این شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای ایرانی و کوئست چیست؟

آرزوی گمشده - اس ام اس

banksmsiran.blogfa.com/cat-1.aspx
ميدوني اگه يه روز خورشيد بميره چي ميشه ؟ .... ماه بعد شانسي به دلم نشستي و حالا سالهاست يواشکي دوستت دارم ? ... اکنون که پاهايم توان راه رفتن ندارد برگرد باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن ... زندگي گل سرخي است که گلبرگهايش خيالي وخارهايش واقعي است. ? ...... گفت تازه شكفته ام هنوز نميدانم از تابستان پرسيدم عشق يعني چه؟
مجري طپش و ديسکو رفتن با الهام چرخنده و همسر ! + عکس جدید ... دی جی خانم همراه با رقصنده و بسته ویژه ؟! +تصاویر ... خانم مجري از شايعه ازدواج تا فعاليت در شرکت تجاري!+عکس ... عجیب ولی واقعی ، ۲۶ سال زندگی بدون رابطه جنسی ؟ ... پریود مردانه چیست؟ .... ورزش متناسب با طالع شما بر اساس ماه تولد ... خانه خورشيد، پناهگاه زنان آسیب‌دیده
رفتن به محتوا ... فال روزانه 20 آذر متولدین اردیبهشت ماه ... واقعیت شما را وارد مسیر پر پیچ و تابی می‌کند که کاملا بدون حفاظ و نگهبان می‌مانید. هر وقت ... فهمیدن اینکه انگیزه آنها برای این کار چیست برای شما اهمیتی ندارد. ... حالا که ونوس هیجان زده و خورشید در اطراف نشانه شما می‌گردند، زندگی تان سرار از اتفاقات غیر منتظره خواهد شد و کاملاً ...

Untitled 1 - ستاره های اوز

www.ewazstars.com/1.12.2013.htm
۱۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ارزوهای معنوی این دنیا مانند رفتن به حج به زیارات قبور انبیا ... راستی ارزوی واقعی ودست یافتنی شما الان چیست ؟ ... شب یلدا یکی از کهن ترین ائین های ایرانی است شب یلدا بلند ترین شب بین تمام شب های سال است وروز اول دی ماه روزها کم کم ... ولادت خورشيد ( مهر، ميترا ) و روميان آن را ناتاليس انويکتوس يعني روز تولد ...

تعبیر خواب ستارگان - آکاایران

www.akairan.com/sleep/sleep/24336.html

[یاد کن] زمانی را که یوسف به پدرش گفت ای پدر من [در خواب] یازده ستاره را با خورشید و ماه دیدم دیدم [آنها]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 432
  • بازدید سال : 18,765
  • بازدید کلی : 261,714